dlaczego sktuteczniejsza?

Oto powody wg IAB Polska, na podstawie badania "Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce":

1. Łatwość przyciągnięcia i zatrzymania uwagi internauty (inaczej niż w przypadku telewizji, gdzie przedłużające się bloki reklamowe, stanowią czasto przerwę na... herbatę).
2. Współcześnie, smartfon lub tablet szczelnie wypełnia większość naszego wolnego czasu. W ten sposób znika bezproduktywne czekanie. W każdej chwili możemy oglądać Internetowe wideo. I tylko to, co chcemy, tylko tak, jak chcemy, i zawsze natychmiast. Z telewizją nie jest już tak łatwo.
3. Są obszary, które Internet zdominował. Jest to strefa wiedzy, odpowiedzi i podpowiedzi (kto z nas nie szuka rozwiązań i inspiracji w Internecie?).
4. Reklama wideo w Internecie jest dla reklamodawców atrakcyjnym połączeniem zalet tradycyjnych, sprawdzonych już spotów telewizyjnych, z benefitami jakie daje Internet – interaktywnością, możliwościami targetowania i rozbudowaną analityką. (*)
(*) w oparciu o badanie IAB

sięgnij po więcej wideo

tagi: wideo, reklama, wideofilmowanie, film produktowy, spot reklamowy, film korporacyjny